Zadovoljstvo kupcev v letu 2013
10.02.2014
V PRIMATu si zelo prizadevamo, da so naši kupci zadovoljni.
Kot vsako leto, smo izvršili meritev zadovoljstva kupcev v letu 2013.
V obseg izmere zadovoljstva smo zajeli kar dobrih 76 % ustvarjenega prometa v letu 2013.
Kupce smo povprašali o njihovem mnenju glede naslednjih področij:
* Kakovost naših proizvodov in cena
* Kakovost proizvodov v primerjavi s konkurenco
* Inovacije
* Cena naših proizvodov v primerjavi s konkurenco
* Dobavni roki in dobavni roki v primerjavi s konkurenco
* Kompetence prodajnega osebja, prijaznosti in njihova dosegljivost
* Sodelovanje v primeru problemov/reklamacij
* Oblika naše korespondence, preglednost naših dokumentov in prodajnih podlog
Rezultati izmerjenega zadovoljstva so zelo dobri – veseli nas, da so naši kupci izrazili tako
visoko zadovoljstvo.
Naš največji kupec nam je za leto 2013 dodelil ZLATO priznanje, na kar smo v PRIMATu še
posebej ponosni. V letu 2012 nam je kupec podelil SREBRNO priznanje in prehod v ZLATO
priznanje je ponovno priznanje našemu delu na poti odličnosti.
PRIMAT d.d.