Servisna dejavnost PRIMAT
07.03.2014
Z izdelavo in prodajo izdelkov PRIMAT se naša skrb za izdelek ne konča.
Za izdelek skrbimo tudi, ko se izdelek nahaja pri kupcu.
Za dobro delovanje izdelka, mora biti izdelek dobro vzdrževan.
Naša servisna služba nudi vzdrževanje izdelka in v primeru težav pri delovanju izdelka tudi
poskrbimo, da delovanje izdelka vzpostavimo v najkrajšem času– velja za čas garancijske dobe in v
času, ko je garancijska doba izdelka že iztekla.
Naše vodilo je: izdelek mora biti kupcu vedno koristen in v uporabi.
Servisna služba PRIMAT ima redni delovni čas vsak delovnik med 8.00 in 16.00 uro.
V nujnih primerih se odzovemo tudi izven delovnega časa in poskušamo težavo odpraviti
še v istem dnevu.
Tudi konec tedna – ob vikendih in praznikih – se bomo odzvali.
Telefonska številka dežurnega serviserja je objavljena na PRIMAT-ovi internetni strani.
Na internetni strani PRIMAT www.primat.si smo servisni dejavnosti posvetili posebno stran
www.primat.si/servis/
Upamo, da je ta internetna stran koristna za naše kupce, saj razen osnovnih informacij in kontaktnih
podatkov, objavljamo tudi razna navodila za uporabo in vzdrževanje izdelkov.
Naši serviserji so dobro usposobljeni in imajo bogate izkušnje.
Serviserji PRIMAT opravljajo svoje delo s pravili stroke in v skladu z zahtevami certifikacijskih
organov, ko je v servisiranju certificiran izdelek. Izdelek mora tudi po servisnem posegu zagotavljati
vse osnovne varnostne značilnosti originalnega izdelka. To je pomembno sporočilo za uporabnike
izdelkov, ki naj servisno storitev zaupajo samo pooblaščenemu serviserju.
Zadovoljstvo kupca je naše dragoceno vodilo tudi v servisni dejavnosti.
PRIMAT d.d.
Marko Kac